نماینده ولی فقیه در مازندران در پیام تبریکی به حجت الاسلام رئیسی؛

مدیران جهادی مرد میدان سازندگی هستند

آیت‌الله «محمدی لائینی» در پیامی خلق حماسه پرشکوه ملت ایران و انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی را به‌عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ - 19June 2021

مدیران جهادی مرد میدان سازندگی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی خلق حماسه پرشکوه ملت ایران و انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی را به‌عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

...بِسْمِ اللَّهِ مَجْرا‌ها وَ مُرْسا‌ها إِنَّ رَبِّی لَغَفُورٌ رَحیمٌ (هود/۴۱)

خدا کشتی آنجا که خواهد بَرَد

وگر ناخدا جامه بر تن دَرَد

جناب مستطاب آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب و محترم جمهوری اسلامی ایران «زید عزه»

سلام علیکم

اعتماد ملت بزرگ و بزرگوار ایران اسلامی به جناب عالی برای واگذاری مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی از بزرگترین موهبت‏‌های الهی و نشانه شایستگی جنابعالی است بویژه آنکه این امانت سپاری خطیر در دهه‏ مبارک کرامت و در آستانه سالروز خجسته میلاد امام همام حضرت علی‏ ابن موسی‏ الرضا علیه‏ آلاف التحیة والثناء انجام شده که عنایتی از آن حضرت و از رهگذر دو سال خدمتگزاری شما به آن آستان ملک پاسبان است.

بنده صمیمانه این موفقیت بزرگ را به حضرتعالی تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روز افزون، سلامتی و عافیت برای شما خادم الرضا علیه‏ السلام دارم و نکاتی را به عنوان برادر مخلص یادآور می‌شوم:

۱-شعار مبارزه با فساد -ونه تنها مبارزه با مفسد - را که انگیزه هجرت خود از قوه قضائیه به قوه مجریه اعلام نمودید میثاقی از جانب شما به ملت است که باید سرلوحه کار شما بوده و با گزینش و انتخاب افراد پاک و لایق و نظارت کافی عملی شود.

۲-در انتصاب وزراء و مدیران، لیاقت، کفایت و دیانت محور و اساس کار باشد که بخش مهمی از مشکلات مملکت نتیجه ناکارآمدی‏ها است. مدیران جهادی مرد میدان سازندگی هستند.

۳-در انتخاب اعضاء کابینه، استان‏های بیشتری دیده شوند و همه یا اکثریت استان‏ها در کابینه سهمی داشته باشند و اگر وزیری از یک استان است معاونانش از استان‏های دیگر باشند.

۴-عملا نشان دهید که زیِّ یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی سادگی و پیراستگی است نه اشرافیت و کاخ نشینی و کاخ سازی. به قول بزرگمهر:

شهان اگر که به تعمیر مملکت کوشند

چه حاجت است که تعمیر بارگاه کنند

و این هشدار خدای سبحان متوجه مسئولان پس از انقلاب اسلامی است:

وَ سَکَنْتُمْ فی‏ مَساکِنِ الَّذینَ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ وَ تَبَیَّنَ لَکُمْ کَیْفَ فَعَلْنا بِهِمْ وَ ضَرَبْنا لَکُمُ الْأَمْثالَ (ابراهیم/۴۵)

۵- استان مازندران مشکلات جدی در حوزه‌‏های کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد که نیاز به عنایت ویژه از جانب دولت جوان و حزب اللهی شما است.

۶-اقشار نیازمند و فضای کسب و کار از تنگنا‏های اقتصادی موجود و شرایط کرونایی به شدت آسیب دیده است که توجه به آن‌ها اولویت و فوریت دارد.

۷- و مهمتر از همه خضوع و تسلیم نسبت به مقام منیع ولایت امر و عمل به توصیه‏‌ها و دستورات معظم له همان چیزی است که ارواح طیبه شهدا و دل خانواده‏‌های شهدا را خوشحال و مملکت را پیش می‌برد و مردم را امیدوار می‌سازد.

والسلام

با آرزوی سعادت و سربلندی برای حضرتعالی

محمدباقر محمدی لائینی

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و امام جمعه ساری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها