بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات؛

بی‌تردید در خلق حماسه‌ای عظیم از جنس بصیرت و اتحاد جز با قدم‌های استوار مردم عزیز مقدور نیست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت حضور پرشور و حماسی ملت جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵ - 19June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت حضور پرشور و حماسی ملت جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:
 
ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، حماسه‌ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین المللی تحکیم بخشیدند.
 
خداوند قادر و متعال را سپاس می‌گویم که با عنایتش ملت بزرگ ایران را در مسیر استقلال طلبی و عزت خواهی یاری کرده و با فضل و کرم خویش منشا سربلندی و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.
 
بی تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات، خلق حماسه‌ای عظیم از جنس بصیرت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدم‌های استوار مردم عزیز مقدور نیست و یقین بدانید پیروز این صحنه ملت بزرگ ایران هستند.
 
حضور عزتمندانه مردم مومن و شهیدپرور یزد حکایت از روشن بینی و درایت عمیق یزدی‌ها دارد، این حضور نشان داد مردم نجیب یزد ضمن گلایه و دردمندی از مشکلات اقتصادی، اعتقاد دارند با حضور در صحنه باید مشکلات را حل کرد و در این راه عزمی راسخ دارند.
 
این مردم ولایتمدار هر جا که نیاز بوده است در میدان حضور پیدا کرده اند و پیام حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران به  دنیا مخابره کرده اند و با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی توسط دشمن، ناملایمات، اوضاع سخت معیشتی، سوء مدیریت‌ها، هیچگاه  تحت تاثیر این عوامل قرار نگرفتند و با حضور در میادین مختلف، عشق و پایبندی خود را به این نظام مقدس نشان دادند.
 
مسئولین باید با اقدامات عملی، گام‌های اساسی در راستای برطرف کردن مشکلات مردمی که سرمایه‌های اصلی این نظام هستند  و حضور پررنگ شان در این انتخابات بر اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید، بردارند.
 
امید است برنامه‌ها، تلاش‌ها و مجاهدت‌های دولت سیزدهم به عنایات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو سر نهادن به راهبرد‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، غبار حاصل از مشکلات را از چهره مردم پاک کند و نور امید را در ایران اسلامی بتاباند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها