نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شادروان «عبدیزدانی» جوانی‌اش را برای مبارزه با بی‌عدالتی رژیم پهلوی صرف کرد

حجت الاسلام «سید محمد علی آل‌هاشم» گفت: شادروان عبدیزدانی، فعال و مبارز سیاسی بهترین سال‌‎های عمر و دوران جوانی‌اش را برای مبارزه با استبداد و بی‌عدالتی رژیم پهلوی صرف کرد.
کد خبر: ۴۶۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ - 20June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی درگذشت مجاهد انقلابی مرحوم حاج آقای «محمدحسن عبد یزدانی» را تسلیت گفت.

در متن پیام حجت الاسلام «آل هاشم» آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت یار دیرین انقلاب و وفادار حقیقی به راه و اهداف امام راحل عظیم‌الشأن مرحوم آقای حاج محمدحسن عبد یزدانی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

مبارزات این مجاهد انقلابی در سال‌های شکل‌گیری نهضت اسلامی و مقاومت حماسی خود در برابر زندان و شکنجه‌های شدید و طاقت‌فرسای دژخیمان رژیم شاه الگویی درخشان از یک روح بزرگ انقلابی و ظلم ستیزی است.

شادروان عبدیزدانی، فعال و مبارز سیاسی بهترین سالهای عمر و دوران جوانی‌اش را برای مبارزه با استبداد و بی‌عدالتی رژیم پهلوی صرف کرد.

اینجانب فقدان آن مبارز نستوه را به مردم غیور آذربایجان به ویژه شهر تبریز، دوستان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی، غفران و مغفرت و برای بازماندگان مرحوم صبر و اجر جمیل مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار