فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش:

مردم شور و شعور سیاسی را در هم آمیختند

سرهنگ «علی دلاور» در پیامی اعلام کرد: مردم با لبیک گفتن به ندای فرمانده کل قوا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، شور و شعور سیاسی را در هم آمیختند.
کد خبر: ۴۶۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ - 20June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پیاده ستاد «علی دلاور»، فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع ارتش طی پیامی ضمن تقدیر از مشارکت همه جانبه مردم، انتخاب آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» را به عنوان هشتمین ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در متن پیام سرهنگ «دلاور» آمده است:

«بازهم ملت قهرمان و ولایتمدار ایران بزرگ، حماسه‌ای دیگر رقم زدند و با لبیک گفتن به ندای فرمانده کل قوا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی شور و شعور سیاسی را در هم آمیختند و با حضور مقتدرانه‌ در آزمون مردمسالاری دینی، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

بنده به نمایندگی از سوی تکاوران و سربازان همیشه در صحنه تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش، این پیروزی بزرگ را به پیشگاه ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و به آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک گفته و امیدوارم با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با استمداد از انفاس قدسی ائمۀ اطهار (ع) خاصه عنایات هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مسیر خدمت مخلصانه و صادقانه به میهن عزیز اسلامی توفیق یابند و نیروهای مسلح ولایی ارتش علی الخصوص تیپ ۲۵ نزاجا افتخار هم افزایی در دولت جدید را بیش از پیش داشته باشند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها