مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی:

نسل‌های آینده به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارند

«پورحسن» با بیان اینکه فرهنگ ایثار از والاترین فرهنگی‌هاست، گفت: نسل‌های آینده به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارند.
کد خبر: ۴۶۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 20June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عباس پورحسن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در عیادت از جانبازان آسایشگاه فجر تبریز، اظهار داشت: نسل‌های آینده به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارند و این فرهنگ والاترین، برترین و متعالی‌ترین فرهنگ‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: جانبازان نخاعی بر اثر عوارض ناشی از جنگ، سال‌ها بر روی ویلچر نشسته‌اند و سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند تا در چنین ایامی ما زندگی بدون دغدغه‌ای داشته باشیم و امروز ما مدیون ایثارگری این عزیزان هستیم.

این مسئول هدف از این دیدارها را اشاعه فرهنگ ایثار دانست و عنوان کرد: نسل‌های آینده به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارند و این فرهنگ والاترین، برترین و متعالی‌ترین فرهنگ‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اولویت کاری بنیاد است و در این راستا هر خدمتی که در توان داشته باشیم کوتاهی نخواهیم کرد، افزود: خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را بزرگ‌ترین افتخار می‌دانیم.

پورحسن گفت: شهدا و جانبازان در دفاع از سرزمین و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین سرمایه خود گذشتند و امنیت و آرامش امروز ما مرهون جان‌فشانی شهدا و ایثار جانبازان و صبر خانواده‌های آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار