دیدار خدام رضوی با خانواده شهید «آذرمی»

سفیران امام رضا (ع) با حضور در شهرستان آرین‌شهر با خانواده شهید جاویدالاثر «ابوالفضل آذرمی» دیدار کردند.
کد خبر: ۴۶۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 20June 2021

دلجویی خدام رضوی با خانواده شهید جاویدالاثر «ابوالفضل آذرمی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سفیران امام رضا (ع) با حضور در شهرستان آرین‌شهر با خانواده شهید جاویدالاثر «ابوالفضل آذرمی» دیدار کردند.

اعضای کاروان زیر سایه خورشید پس از حضور در منزل شهید بسته‌های تبرکی به خانواده ایشان اهدا کرد و گروهی نیز به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از خروج افراد تمام منازل و مکان‌ها را ضدعفونی کردند.

جاویدالاثر آذرمی متولد ۱۳۴۴ در منطقه عملیاتی شوشتر لشکر ۸ نجف‌آباد اصفهان در سال ۶۶ خدمت می‌کرد و سال ۶۷ مفقودی شهید اعلام شد.

حجت‌الاسلام مصطفی موحدیان مُبلغ اعزامی حرم رضوی در دیدار با خانواده شهید، گفت: بر اساس توصیه رهبری باید زندگینامه شهدا را مطالعه کرد.

موحدیان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث شهید سلیمانی می‌فرمایند: «شهید سلیمانی یک مکتب بود لذا این کلمه مکتب دریایی از مطالب بوده و شهید سلیمانی یک الگو است».

وی تصریح کرد: تکریم خانواده‌های شهدا را باید از شهید سلیمانی یاد بگیریم و رمز موفقیت و عزت شهید سلیمانی نیز همین شهدا بودند و امیدواریم در دولت جدید عزت و احترام به خانواده‌های شهدا داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها