حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده، ولی فقیه در کرمانشاه:

حضور مردم در انتخابات، نشان از آگاهی و درک سیاسی آنها دارد

آیت‌الله «علما» گفت: با وجود تبلیغات رسانه‌ای دشمنان و تلاش آن‌ها برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، شاهد حضور حدود ۳۰ میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای با وجود گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی بودیم، نشان از آگاهی و درک سیاسی بالای مردم دارد.
کد خبر: ۴۶۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 20June 2021

حضور مردم در انتخابات، نشان از آگاهی و درک سیاسی بالای آنهاستبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در آیین تجلیل از مدافعین سلامت استان کرمانشاه، با تقدیر از مردم بصیر ایران اسلامی برای حضور باشکوه در انتخابات، اظهار داشت: با وجود تبلیغات رسانه‌ای دشمنان و تلاش آن‌ها برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، شاهد حضور حدود ۳۰ میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای با وجود گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی بودیم، نشان از آگاهی و درک سیاسی بالای مردم دارد.

آیت الله علما با تبریک انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب، تصریح کرد: ۴۰ سال است که از دور و نزدیک ایشان را می‌شناسم.  حجت الاسلام رئیسی از اول در متن انقلاب بوده و مطمئنا سلامت و صداقتشان زمینه ساز تحول در کشور خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک تحول بزرگ در دنیا یاد کرد و افزود: امام (ره) در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستاد و حکومتی را بر مبنای اسلام تشکیل داد و توازن قدرت را در دنیا به هم زد.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی نه فقط در یک بعد بلکه در همه ابعاد منشا تحول بود و به برکت این تحولات امروز ایران اسلامی قدرتمند است و ما در یک طرف قصه و آمریکا در طرف دیگر قصه و درست مقابل ما قرار دارد و این نشان از اقتدار ایران اسلامی در دنیا دارد.

 آیت الله علما در ادامه با اشاره به پای کار بودن کادر درمان در جریان شیوع کرونا، گفت: در کشور ما به برکت حضور مدافعین سلامت بیشترین خدمات به بیماران کرونایی داده شد، تا جایی  که کادردرمان گا‌ها جانشان را برای خدمات رسانی به بیماران در طبق اخلاص گذاشتند و این اتفاق در کمتر کشوری افتاده است.

وی اضافه کرد: پزشکان و کادر سلامت انصافا در مواجهه با بیماران کرونایی حق مطلب را به جا آورند و تجلیل از این عزیزان در دهه کرامت و در زمانی که خدام حرم رضوی در استان حضور دارند کمترین کاری است که می‌توان در تقدیر از خدمات آن‌ها انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به عطرآگین شدن کرمانشاه به فضای روح بخش بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با حضور خدام حرم رضوی در استان داشت و از نامگذاری ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به نام دهه کرامت به عنوان یک ابتکار خوب یاد کرد و افزود: امید است نامگذاری این هفته بتواند گام مهمی در الگو برداری جامعه به ویژه جوانان از سیره امام رضا (ع) و ائمه اطهار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار