برای چهاردهمین سال متوالی؛

پرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد به اهتزاز درمی‌آید

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد گفت: اهتزاز پرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد، خاطره‌گویی، قرائت صلوات خاصه، نقاره‌زنی خدام آستان قدس رضوی، اجرای سرود و تواشیح از مهمترین برنامه‌هایی است که در چهاردهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱ - 20June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید ناصر حیدری» دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد در نشست خبری چهاردهمین دوره این جشنواره بزرگ که امروز (یکشنبه) با حضور خبرنگاران در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد اظهار داشت: همزمان با ایام دهه کرامت، چهاردهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور سه تیم چهار  نفره نفر ازخدام آستان قدس رضوی شامگاه دوشنبه ۳۱ خرداد همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آستان مقدس سیدجعفر یزد برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه برای چهاردهمین سال متوالی پرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد به اهتزاز درخواهد آمد افزود: هرساله این جشن با اجتماع عظیم مردم برگزار می‌شد و طی یک سال گذشته با توجه شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت مردم چهاردهمین جشن برزگ زیرسایه خورشید با تعداد یک هزار نفر از مردم استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و این جشن و به صورت مستقیم از شبکه تابان یزد پخش خواهد شد.
 
حیدری با اشاره به اینکه در چهاردهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید ۱۷۰ برنامه با حضور سه تیم چهار نفره از خدام آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد افزود: این برنامه‌ها طی هشت روز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود که ۷۰ برنامه در شهر یزد و مابقی برنامه‌ها در شهرستان‌ها با افراد محدود برگزار خواهد شد.
 
دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان گفت: عمده برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید با توجه به شرایط بیماری کرونا، سرکشی به بیمارستان ها‌ی استان و دلجویی و عیادت از بیماران کرونایی بوده و همچنین دیدار با کادر درمان در دستور کاراست که همه این اقدامات باهماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
وی خاطر نشان ساخت: دیدار با شخصیت ها‌ی علمی و فرهنگی استان، دیدار با کارآفرینان، بازدید از مراکز صنعتی استان، تکریم خانواده کادر درمان و افتتاح یک مرکز کارافرینی از دیگر برنامه ها‌ی چهاردهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید در استان است.
 
وی با بیان اینکه امسال نمی‌توانیم در مساجد و حسینیه و دیگر اماکن جشنواره زیر سایه خورشید را برگزار کنیم گفت: محلات با نماد‌های رضوی و چراغ‌های رنگی با همکاری شهرداری آذین بندی خواهد شد و مردم با نصب بنر و پرچم بر سردر خانه‌ها وادارات ارادت خود را به امام رئوف نشان خواهند داد.
 
ناصری با اشاره به اینکه ازجمله رویکرد‌های این جشنواره، خدمت رسانی به محرومان است افزود: ما تلاش داریم با این جشنواره بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات را برطرف سازیم.
 
دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان گفت: اهتزاز پرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد، خاطره گویی، قرائت صلوات خاصه، نقاره زنی خدام آستان قدس رضوی، اجرای سرود و تواشیح از مهمترین برنامه‌هایی است که در چهاردهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید استان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار