شهید محمد طالبیان: انقلاب ما زمینه‌ساز حکومت جهانی بقیه‌الله است

شهید محمد طالبیان در وصیت‌نامه خود آورده است: برادران و خواهران انقلاب ما زمینه‌ساز حکومت جهانی بقیه‌الله بوده، پس باید معتقد به ولایت فقیه و مقلد او باشیم و به بیانات امام عزیزمان گوش دهیم.
کد خبر: ۴۶۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ - 21June 2021

شهید محمد طالبیان:انقلاب ما زمینه‌ساز حکومت جهانی بقیه الله است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمد طالبیان

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند از روی محبت و مهر به ما اسلام را مرحمت کرد و ما را در زمانی قرار داد که رهبری آگاه از نسل پاک زهرا اطهر (عزیز) هدایت جامعه را بر عهده بگیرد.

خداوندا برای همه نعمت‌هایت خصوصاً نعمت امام و انقلاب سجده شکر می‌گذارم و از تو می‌خواهم که ما را به مقام قرب خودت برسانی و به ما توفیق بدهی که لحظه‌ای از تو رویگردان نباشیم؛ ما را برای عشق و محبت خودت خالص گردان؛ به ما اخلاص در عمل قرار بده.

خداوندا از تو می‌خواهم که در این راه جمله جان شویم، جمله عشق شویم، جمله ایثار و شور و شوق شویم تا سربازی خوب برای امام زمان خود شویم.

عزیزان شرکت در جبهه و جهاد کردن یک وظیفه اسلامی است و کسی که در جبهه شرکت نکند با نفاق از دنیا خواهد رفت و این تکلیفی است که امام بر دوش ما گذاشته. البته بعد از پیروزی بر صدام جنایتکار و آزاد شدن مردم از دست او نوبت فلسطین است. ما به‌عنوان مسلمان در مقابل برادر دینی خود مسئولیت داریم و باید آن‌ها را به هر نحو و صورتی کمک کنیم.

برادران و خواهران انقلاب ما زمینه‌ساز حکومت جهانی بقیه‌الله بوده پس باید معتقد به ولایت فقیه و مقلد او باشیم و به بیانات امام عزیزمان گوش دهیم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار