فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

بوسه مادر تبریزی بر دستان سرباز ناجا، قدردانی یک ملت از حافظان امنیت بود

سردار «عبدی» با اشاره به بوسه مادر تبریزی بر دستان سرباز ناجا در روز انتخابات، گفت: این حرکت و عمل مادر تبریزی در حقیقت قدردانی یک ملت از حافظان امنیت بود.
کد خبر: ۴۶۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ - 21June 2021

بوسه مادر تبریزی بر دستان سرباز ناجا، قدردانی یک ملت از حافظان امنیت بودبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی، در دیدار با مادر تبریزی که در روز انتخابات با بوسه بر دستان سرباز نیروی انتظامی، از تلاش‌های حافظان امنیت تشکر و قدردانی کرده بود، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد حماسه‌ دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند و با حضور پرشکوه خود، موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با اشاره به حرکت زیبا و خودجوش این مادر فداکار تبریزی، افزود: این حرکت و عمل مادر تبریزی در حقیقت قدردانی یک ملت از حافظان امنیت بود و نشان داد مردم قدرشناس ایران اسلامی، قدردان زحمات و تلاش‌های خادمان نظم و امنیت هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پلیس ایران اسلامی خادم و نوکر ملت است، گفت: به رسم ادب و احترام، به همراه جمعی از مسئولان انتظامی در منزل این مادر ۹۵ ساله تبریزی حضور یافتیم تا از ایشان تشکر و قدردانی کنیم.

سردار عبدی با اشاره به اینکه انتخابات در کمال امنیت و آرامش در آذربایجان شرقی برگزار شد، تصریح کرد: پلیس آذربایجان شرقی در خدمت شهروندان بوده و در راه تأمین نظم و امنیت در سرتاسر استان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نبوده و خود را خادم و نوکر ملت می‌داند.

حاجیه خانم «متقی» مادر ۹۵ ساله تبریزی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حافظان امنیت، اظهار داشت: همیشه و در همه حال دعاگوی حافظان امنیت هستم و با افتخار دست تک‌تک سربازان و فرماندهان نیروی انتظامی را می‌بوسم.

وی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، شفای جانبازان و سلامتی سربازان و حافظان امنیت با مضامین عربی و ترکی دعا کرد.

در پایان این دیدار به رسم ادب و احترام، سردار «عبدی» و حجت‌الاسلام «حسین محبی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، لوح سپاس و هدایای ارزشمندی را به این مادر تبریزی تقدیم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار