رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس:

اعتماد ایران به غرب و آمریکا از بین رفته است

جوکار گفت: با بدعهدی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در توافق هسته ای، اعتماد ایران به غرب و آمریکا از بین رفته است و این یاوه گویی است که اگر توافق بزرگترین صورت نگیرد مجدد تحریم‌ها بر می‌گردد.
کد خبر: ۴۶۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ - 21June 2021

اعتماد ایران به غرب و آمریکا از بین رفته است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره ادعای مقام آمریکایی مبنی بر اینکه بعد از برجام توافقی بلند مدت‌تر با ایران انجام می‌گیرد، اظهار داشت: در برجام بحث توان هسته‌ای بود که در مقابل آن امتیازی به ایران تعلق نگرفت و شرایط را برای ما سخت‌تر کردند.

نماینده مردم یزد در مجلس تاکید کرد: در واقع با بدعهدی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در توافق هسته ای، اعتماد ایران به غرب و آمریکا از بین رفته است و این یاوه گویی است که اگر توافق بزرگترین صورت نگیرد مجدد تحریم‌ها بر می‌گردد و فشار‌ها بر کشور و مردم بیشتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: یقینا بعد از برجام، فاز دیگری برای انجام مذاکرات، گفتگو و نشست با آمریکا ایجاد نمی‌شود، اگر برجام با شروط و امتیاز‌های مدنظر ایران احیا شود، قطعا راستی آزمایی می‌کنیم و هرگز برای مسائل منطقه، توان دفاعی و موشکی پای میز مذاکره نمی‌رویم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها بیان کرد: با پایان گرفتن و تعیین تکلیف توافق هسته‌ای باب جدیدی برای مذاکراتی جدید گشوده نخواهد شد.

خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار