فرماندار دشت آزادگان:

شهید چمران یک مبارز انقلابی به تمام معنا بود

«سیلاوی» گفت: شهید چمران که همراه با رزمندگان اسلام از تمامی محورهای دشت آزادگان به ویژه سوسنگرد و بستان دفاع جانانه‌ای را در دوران جنگ تحمیلی انجام دادند یک مبارز انقلابی به تمام معنا بود.
کد خبر: ۴۶۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 21June 2021

شهید چمران یک مبارز انقلابی به تمام معنا بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «حمید سیلاوی» فرماندار دشت آزادگان امروز (دوشنبه) در آیین ادای احترام مدیران شهرستان دشت آزادگان به مقام شهید چمران در یادمان این شهید والا مقام در منطقه دهلاویه اظهار داشت: ۳۱ خرداد یادآور حماسه و شهادت بزرگ مرد اسلام دکتر شهید «مصطفی چمران» است.

وی افزود: شهیدی که همراه با رزمندگان اسلام از تمامی محورهای دشت آزادگان به ویژه سوسنگرد و بستان دفاع جانانه‌ای را در دوران جنگ تحمیلی انجام دادند و در ۳۱ خرداد سال ۶۰ بر اثر ترکش خمپاره دشمن مجروح شد و پیش از رسیدن به بیمارستان اهواز به شهادت رسید یک مبارز انقلابی به تمام معنا بود.

سیلاوی گفت: شهید چمران را تنها در جبهه‌های حق علیه باطل در ایران و در دفاع از مردم نمی شناسند بلکه این شهید بزرگ را در لبنان و همچنین تلاش وافر در تحصیل علم و تحقیق می‌شناسند.

فرماندار دشت آزادگان بیان داشت: امسال با توجه به شیوع کرونا و برگزار نشدن آیین سالگرد این شهید بزرگ، برنامه‌ای با حضور مسوولان دشت‌آزادگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یادمان این شهید در دهلاویه برگزار کردیم تا بار دیگر با آرمان های این شخصیت برجسته تجدید عهد و پیمان کنیم.

شهید «مصطفی چمران»، در ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۰ در مسیر دهلاویه به سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به یاران شهیدش پیوست تا ایران اسلامی همیشه روزگار دردمند از غم از دست دادن این اسطوره مبارزه علیه دشمنان اسلام باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار