حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

حضور پرشور مردم برگی از افتخارات نظام اسلامی است

«شیخ‌الاسلام» گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات علیرغم تمام سختی‌ها و مشکلات معیشتی، یکی از افتخارات نظام اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 21June 2021

حضور پرشور مردم برگی از افتخارات نظام اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در جلسه معرفی «علی اکبر شفیعی» به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج فرهنگیان استان که امروز در سالن شهید درویش سپاه قم برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت و حماسه پرشور حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار داشت: این حضور باشکوه، عزت، عظمت و بزرگی نظام اسلام را به رخ جهانیان کشید و نشان داد مردم کشور ما هر جا که نیاز باشد، در صحنه دفاع از ارزش‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

شیخ الاسلام ادامه داد: اینکه مردم علی‌رغم همه مشکلات معیشتی، به صحنه آمدند، خود از افتخارات نظام اسلامی و از برکات ولایت و نفس حق رهبر بزرگوار انقلاب است.

وی با تقدیر از تلاش‌های «محمد ذاکر» مسئول قبلی سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم عنوان کرد: من از سال ۱۳۶۰ هم مدیریت اجرایی در آموزش و پرورش و هم فرماندهی پایگاه‌های بسیج را بر عهده داشته ام و با ظرافت‌های کار در بسیج آشنا هستم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: در دوره مسئولیت قبلی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی، با مدیریت با تجربه و بدون نقصی مواجه بودیم که همه ماموریت‌های حوزه آموزش و پرورش مثل میدان تیر، باز و بست سلاح و ... را در کمال سلامت و بدون هیچگونه هیاهویی انجام می‌داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار