رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

امروز نیاز به یک تفکر انقلابی برای پیگیری مشکلات گسترده مردم داریم

«جمالی» گفت: امروز نیاز است در بخش‌های مختلف نگاه ویژه‌ای به مردم شود و با یک تفکر انقلابی و با وحدت همه‌جانبه مشکلات گسترده مردم پیگیری و رفع شود.
کد خبر: ۴۶۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ - 21June 2021

امروز نیاز به یک تفکر انقلابی برای پیگیری مشکلات گسترده مردم داریمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر  امروز در دیدار با منتخبین جدید شورای شهر بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انتخابات این دوره، برگه زرینی در تاریخ انقلاب برجای گذاشت در حالی که دشمنان نظام با تمام وجود برای مایوس کردن مردم تلاش می کردند.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر شاهد مشارکت حدود ۶۰ درصدی مردم استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری بودیم که نسبت به شاخص کشوری ۴۸ درصدی از آمار خوبی برخوردار است گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم ایران هستند که نشان می‌دهد که نگاه مردم این استان با یک تفکر انقلابی عجین شده است.

جمالی با اشاره به مشکلات سخت معیشتی و بیکاری مردم خاطرنشان کرد: امروز نیاز است در بخش های مختلف نگاه ویژه‌ای به مردم شود و با یک تفکر انقلابی و با وحدت همه جانبه مشکلات گسترده مردم پیگیری و رفع شود.

وی با اشاره به اینکه بالاترین سرمایه نظام ، وحدت و یک دلی بین مردم و مسئولین است که هیچ موضوعی نباید این وحدت و همدلی را از بین ببرد تصریح کرد: اکنون فصل تبلیغات و انتخابات تمام شده و همه نیروهای سیاسی و اجتماعی نیاز است که در کنار همدیگر برای پیشبرد اهداف جبهه انقلاب و خواسته های به حق مردم متحد شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها