پل اصلی تقاطع سردار «شهید حسین همدانی» در همدان افتتاح شد

پروژه پل اصلی تقاطع چندسطحی سردار «شهید حسین همدانی» همزمان با میلاد امام رضا (ع) به‌طور رسمی افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 22June 2021

پل اصلی تقاطع «سردار شهید حسین همدانی» در همدان افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، پروژه پل اصلی تقاطع چندسطحی سردار «شهید حسین همدانی» همزمان با میلاد امام رضا (ع)، با حضور «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، «عباس صوفی» شهردار همدان و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استانی و شهرستانی، در شهر «همدان» به‌طور رسمی افتتاح شد.

مردم تفکیکی بین مسئولیت‌ها قائل نیستند

آیت‌الله «شعبانی» در این مراسم، با بیان اینکه تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در رأس آن شهردار و شورای فعلی شهر همدان قابل تقدیر و تشکر است، اظهار داشت: موفقیت هرکدام از مدیران استان موفقیت همه است؛ چراکه مردم تفکیکی بین مسئولیت‌ها قائل نیستند و همه اتفاقات و اقدامات را به پای همه مسئولان می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند هم‌افزایی و انسجام بیشتر مدیران استان برای انجام امور مربوط مردم هستیم، گفت: آن‌چه برای مردم مهم است، پیش رفتن امور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه پیشتر نیز گفته‌ام که باید پیوست‌های مورد نظر از جمله پیوست فرهنگی ضمیمه پروژه‌های عمرانی شود، افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا از ظرفیت‌های ممکن استان برای پیشرفت شهرستان «همدان» به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار استفاده شود.

استان همدان جزو ۱۰ استان نخست کشور است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه پروژه‌ها و اقدامات بزرگی در استان همدان در حال انجام است، اظهار داشت: عملکرد خوب حوزه علوم پزشکی استان همدان در کشور بی‌نظیر بوده و به‌همین دلیل استان همدان جزو ۱۰ استان نخست کشور است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه تحول خوبی در سطح استان و شهر همدان در حال انجام شدن است، گفت: پل شهید همدانی از پروژه‌های مهم و اثرگذار در طرح ترافیکی و شهری همدان است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مدیران خدمات‌رسان و دیگر ارگان‌های خدما‌ت‌رسانی نقش مهمی در پیشبرد این پروژه داشته‌اند، عنوان کرد: پروژه‌ها و اقدامات بزرگی در استان همدان در حال انجام است که هرکدام نقش مهمی را در توسعه استان ایفا می‌کنند.

پل شهید همدانی از پروژه‌های بزرگ شهری همدان است

همچنین، شهردار همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا پروژه پل اصلی تقاطع چند سطحی سردار «شهید حسین همدانی» را با وجود مشکلات متعددی که در کشور به‌وجود آمد، به سرانجام برسانیم، اظهار داشت: سعی کردیم با همکاری دیگر مسئولان استان، ظرف سه‌سال چهره شهر را تغییر دهیم.

صوفی با تأکید بر این‌که پل شهید همدانی از پروژه‌های بزرگ شهری است که مسائلی مانند شیوع بیماری کرونا، تحریم و... سبب طولانی شدن اجرای این پروژه شد، بیان کرد: امروز علاوه‌بر این پروژه، معبر سردار شهید «قهاری‌سعید» تا پل امام حسین (ع) به‌نام شهید شاخص استان سردار شهید «علیرضا حاجی‌بابایی» نام‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها