دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد نظامی با حجت‌الاسلام رئیسی

سرلشکر باقری و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی امروز با رئیس جمهور منتخب کشورمان دیدار کردند.
کد خبر: ۴۶۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 22June 2021

دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد نظامی با حجت‌الاسلام رئیسیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نیرو‌های مسلح صبح امروز (سه‌‎شنبه) با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، بر آمادگی نیرو‌های مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقاء توانمندی‌های جمهوری اسلامی در عرصه‎‌های مختلف و شکل‌گیری ایران قوی تأکید کردند.

حجت‌الاسلام رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به‌کارگیری همه توانمندی‌های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.

پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه با حضور در دفتر حجت‌الاسلام رئیسی، انتخاب وی از جانب ملت را تبریک گفتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار