رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه شمال شرق نزاجا:

وحدت نیروهای مسلح، میراث گران‌بهای دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «سلیمانی» گفت: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس وحدت نیروهای مسلح باعث رسیدن به هدف مطلوب شد، اکنون نیز باید با اتحاد همدلی و هم‌افزایی، اهداف مطلوب نظام را محقق کنیم.
کد خبر: ۴۶۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 22June 2021

وحدت نیروهای مسلح، میراث گران‌بهای دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، جلسه مشترک هم‌اندیشی و همکاری حجج‌الاسلام «حسین سلیمانی» رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و «سید رضا سرور» نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در این نشست اظهار داشت: همه یک هدف را دنبال می‌کنیم و با هم‌افزایی زودتر به نتیجه خواهیم رسید و این مهم باعث کاهش هزینه‌ها و وقت می‌گردد؛ همچنان که در دوران دفاع مقدس وحدت نیرو‌های مسلح باعث رسیدن به هدف مطلوب شد، اکنون نیز باید با اتحاد همدلی و هم‌افزایی به اهداف مطلوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسیم.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه نیز در انتهای این جلسه، موضوع وحدت را مهم دانست و بیان داشت: وحدت و همدلی در بین نیرو‌های مسلح و ارتش و سپاه به‌شکل عملی بروز و ظهور پیدا کرده است؛ ولی با توجه به تغییرات سیاسی مستمر در کشور‌های همسایه و به خصوص افغانستان، باید کار‌های مشترک و منسجم‌تری به‌ویژه در یگان‌ها و شهر‌های مرزی برنامه‌ریزی شود.

تشکیل کاروان‌های فرهنگی و قرآنی مشترک در مناطق مرزی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک ارتش و سپاه و برگزاری جلسات مستمر ماهیانه با حضور فرماندهان و مسئولان مرتبط، از دیگر برنامه‌های مشترک این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار