آموزش مجازی داستان نویسی پیشرفته در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با هدف تربیت نویسنده و منتقد ادبی، دوره‌های آموزش داستان نویسی پیشرفته را با گرایش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به صورت مجازی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۶۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ - 22June 2021

آموزش مجازی داستان نویسی پیشرفته در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با هدف تربیت نویسنده و منتقد ادبی دوره‌های آموزش داستان نویسی پیشرفته را با گرایش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به صورت مجازی برگزار می‌کند. حسن اشتری معاون آموزش و پژوهش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با حضور استاد ابوالفضل درخشنده محقق و مدرس ادبیات داستانی در عرصه دفاع مقدس و در سه ترم فشرده برگزار می‌شود و موزه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که ادبیات رابط میراث فرهنگی از نسلی به نسل دیگر است تلاش می‌کند تا با تربیت و حمایت از نویسندگان و با زبان داستان، تجربیات، ارزش‌ها و الهامات دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کند.

او افزود: این دوره آموزشی براساس کتاب‌های ده جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته خواهد بود و برای دانش آموزان، دانشجویان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده آنان، اعضای باشگاه مخاطبان موزه و کارکنان شهرداری تهران تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

اشتری بیان داشت: انتشارات موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان دوره آموزشی از چاپ و نشر کتاب‌های هنرجویان این دوره حمایت خواهد کرد.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام تا پانزدهم تیرماه با شماره‌های ۸۸۶۵۷۰۲۰ و ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی‌های ۸۶۰ و ۸۶۳ تماس گرفته و یا به کتابخانه تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها