پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته قوه قضائیه

سرتیپ دوم نجاتی در پیامی با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ - 23June 2021

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته قوه قضائیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، امیر سرتیپ دوم «محمد نجاتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضاییه به ویژه یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد و مجتهد متفکر شهید مظلوم «آیت الله دکتر بهشتی» و شهیدان والامقام این عرصه است.

به راستی یکی از اصول اساسی نظام اسلامی ایران و خیزش انقلابی ملت سلحشور، برپایی عدالت اسلامی در این مرز و بوم بوده و برای تحقق این امر قوه قضائيه با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیشترین سهم و مهم‌ترين نقش را در پايه‌گذاري نظامي مبتني بر عدالت محوری داشته است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا در استان خراسان شمالی بویژه دادستان محترم و همکاران گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار