شهید علیرضا شهبازى: فرزندانتان را برای اسلام تربیت کنید

شهید علیرضا شهبازى در وصیت‌نامه خود آورده است: والدین عزیز فرزندانتان را در چارچوب اسلام بزرگ کنید که فقط و فقط براى اسلام و قرآن کار کنند.
کد خبر: ۴۶۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ - 23June 2021

شهید علیرضا شهبازى: فرزندانتان را برای اسلام تربیت کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید علیرضا شهبازى

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر پدر و مادر گرامی‌ام، امیدوارم حلالم کنید، امیدوارم خداوند من را عفو کند؛ پدر عزیزم باعث افتخار است براى خانواده ما و همچنین شما که یک شهیدى در راه اسلام دادید، خیلى از شما تشکر مى‌کنم که طورى مرا بزرگ کردی که فقط قدمم را در راه اسلام و قرآن بردارم.

همچنین مادر امیدوارم که مرا حلال کنی، چون حق به گردنم دارى و خیلى زحمت برایم کشیدى، زحمات شما را فراموش نخواهم کرد و شفیع شما خواهم بود.

برادران و خواهرانم امیدوارم خداوند شما را توفیق دهد و از شما تنها درخواستى که دارم این است که همیشه قدمتان را براى خدا، قرآن و اسلام بردارید و اسلام را فراموش نکنید و نگویید ما یک نفر براى اسلام دادیم دیگر کافى است که فردا جواب الله را نمی‌توانید بدهید.

امیدوارم یک یک شما بلند شده و جاى برادر دیگر را در جبهه‌هاى حق علیه باطل بگیرید و جاى او را خالى نکنید، جهاد در راه خدا را از یاد نبرید، از شما خواهشى که دارم این است که فرزندانتان را در چارچوب اسلام بزرگ کنید که فقط و فقط براى اسلام و قرآن کار کنند تا خداوند شما را عفو کند.

در میان مردم اظهار ناراحتى نکنید و برای امام دعا کنید و برای خدا قدم بردارید. شب‌هاى جمعه سر قبر شهدا بروید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها