سخنگوی وزارت بهداشت مطرح کرد؛

واکسیناسیون معلمان از مرداد ماه/ ۲.۵ میلیون دانشجو تا آبان ماه واکسن کرونا دریافت می‌کنند

لاری گفت: مرداد ماه معلمان‌مان واکسینه می‌شوند تا از مهر ماه حضور دانش آموزان را در مدارس داشته باشیم.
کد خبر: ۴۶۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ - 23June 2021

واکسیناسیون معلمان از مرداد ماه/ ۲.۵ میلیون دانشجو تا آبان ماه واکسن کرونا دریافت می‌کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره وضعیت بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس، گفت: آموزش برای ما بسیار مهم است؛ چه در مقاطع آموزش و پرورش و چه در دانشگاه‌ها. خدا را شکر نمی‌توانیم بگوییم بازگشایی؛ چراکه عملا آموزش‌های ما به صورت مجازی در مدارس و دانشگاه‌ها وجود داشت و معلمان و اساتید بسیار زحمت کشیدند.

وی افزود: ما می‌خواهیم حضور افراد را در مدارس و دانشگاه‌ها داشته باشم. واقعا کیفیت آموزش‌های مجازی به اندازه آموزش حضوری نبوده است. اگرچه همه زحمات زیادی کشیده‌اند. بر این اساس مرداد ماه معلمان‌مان واکسینه می‌شوند تا از مهر ماه حضور دانش آموزان را در مدارس داشته باشیم.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: همچنین جلساتی با وزارت علوم داشتیم که برای بازگشایی دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری شد. در عین حال ۲۰۰ هزار نفر اساتید و پرسنل دانشگاه داریم که آن‌ها هم مرداد ماه واکسینه می‌شود. همچنین حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو در کشور داریم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی که بالینی بودند، واکسینه شدند، اما سایر دانشجوهایمان که بالینی نبودند، مانده‌اند. ۵۰۰ هزار نفر از دانشجویان در شهریور ماه واکسینه می‌شوند، مهر ماه نیز یک میلیون، آبان ماه یک میلیون و در آذر هم مابقی واکسینه می‌شوند. ما یک سناریو و برنامه‌ای برای آموزش حضوری دانشجویان به صورت شناور داریم.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها