نماینده مجلس:

رقابت‌های انتخاباتی باید تبدیل به رفاقت و همراهی شود

کوچکی‌نژاد گفت: همه باید از رئیس جمهور منتخب ریاست جمهوری حمایت و به وی کمک کنند.
کد خبر: ۴۶۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ - 23June 2021

رقابت‌های انتخاباتی باید تبدیل به رفاقت و همراهی شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جبار کوچکی‌نژاد» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات، اظهار داشت: در روز انتخابات مشارکت مردم لحظه‌به‌لحظه و با سرعت زیادی افزایش پیدا کرد بدین معنا که در برخی از شهرها، میزان تعرفه‌های مصرفی رأی‌گیری بسیار زیاد و قابل‌توجه بود.

وی بابیان اینکه مردم دوباره در انتخابات حماسه آفریدند، بیان داشت: این مسئله نشان‌دهنده آن است که ما یک مشارکت بسیار زیاد و قابل‌توجه داشتیم. حضور مردم در انتخابات بسیار پررنگ و هرلحظه چشمگیرتر می‌شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که علیرغم اینکه از برخی از مسائل و جریانات داخلی گله‌دارند، اما زمانی که اصل نظام جمهوری اسلامی و ضرورت حضور مردم مطرح می‌شود، حاضر می‌شوند و به دعوت مشارکت، پاسخ مثبت می‌دهند.

نماینده مجلس یازدهم تأکید کرد: انتظار این است که با انتخاب رئیس‌جمهور منتخب همه به آرای ملت تمکین کنند و این پیروزی بزرگ که نشان‌دهنده اقتدار مردم است را با وحدت و همدلی جشن بگیرند.  

 نماینده مجلس اظهار داشت: همه باید از رئیس‌جمهور منتخب که در این شرایط سخت سکان ریاست جمهوری را برعهده‌گرفته حمایت و به وی کمک کنند و رقابت‌های انتخاباتی باید تبدیل به رفاقت و همراهی شود.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار