هلاکت 5 عضو یک تیم تروریستی ضد‌انقلاب در کردستان

قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک تیم تروریستی ضدانقلاب در کردستان منهدم شد و 5 عضو این تیم به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۴۶۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ - 23June 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، روابط عمومی قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان اعلام کرد: به استحضار ملت شریف و عزیز کردستان می‌رساند با رصد، رهگیری و اشراف دقیق اطلاعاتی در پی درگیری نیرو‌های بومی جان‌برکف قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان چند روز مانده به انتخابات با گروهک ضدانقلاب در منطقه عمومی بانه و سروآباد که قصد نفوذ و خرابکاری به‌ویژه در ایام انتخابات داشتند، سربازان ولایت در دو عملیات ویژه، با توجه به جغرافیای پیچیده منطقه که منجر به انهدام تیم‌های مذکور شد، موفق شدند پنج نفر از مزدوران ضدانقلاب را به هلاکت برسانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ در این درگیری سه نفر از اشرار هم زخمی شدند و از آن‌ها مقادیر قابل‌توجهی سلاح، مهمات، تجهیزات و امکانات فنی کشف و ضبط شد.

قرارگاه شهید شهرامفر به اشرار و ضدانقلاب اجازه هیچ‌گونه تعرض و جنایتی علیه مردم بومی منطقه را نمی‌دهد و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تحرکی با برخورد قاطع رزمندگان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار