رئیس عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد:

حضور 75 هزار فعال قرآنی در نیروی انتظامی

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: بیش از 75 هزار نفر در حفظ ، قرائت و تفسیر قرآن کریم در نیروی انتظامی فعالیت دارند.
کد خبر: ۴۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ - 12May 2015

حضور  75 هزار فعال قرآنی در نیروی انتظامی

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی عصر روز گذشته وارد زاهدان شد و به همراه سردار رحیمی، رئیس عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات استان با حضور در مسجد جامع این شهر در نماز جماعت مغرب و عشاء شرکت کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا و هیئت همراه در ادامه با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه از نیروی انتظامی استان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که بیان داشتند ما باید در کشور 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم ، نیروی انتظامی از سال گذشته چند کار عظیم را در حوزه عقیدتی سیاسی آغاز کرد که از جمله می توان به نهضت قرآنی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در نیروی انتظامی بیش از 75 هزار نفر در حفظ ، قرائت و تفسیر قرآن کریم فعالیت دارند و سال گذشته برای محقق کردن فرمایش رهبری  47000 نفر از کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی داوطلب حفظ جزء آخر قرآن شدند که از این تعداد با امتحان سازمان تبلیغات 13000 نفر نمره قبولی گرفتند و امسال با شیب تندتر این کار ادامه پیدا می کند.

نهضت تحول در متون آموزشی مطلب دیگری بود که رئیس عقیدتی سیاسی ناجا به آن اشاره کرد و گفت:102 متن آموزشی را از ابتدا نوشتیم و یا تغییر دادیم، چون سوال های زیادی شده بود و تدبیری در متون ایجاد نشده بود.

وی ادامه داد: سال گذشته در 4 نوبت فصلی با استفاده از ده ها نفر اساتید و تشکیل صدها کلاس و شرکت بیش از صد هزار نفر در این کلاس ها، نهضت روشنفکری را راه اندازی کردیم که مرحله اول آن ربع قرن رهبری مقام معظم رهبری و مراحل بعدی آن راجع به انقلاب بود.

حجت الاسلام بهرامی بحث فیلمسازی را که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته با اهمیت عنوان کرد و افزود:ساخت فیلم های کوتاه مختلف با موضوعات تکریم مردم،پلیس وظیفه شناس،پرهیز از رشوه و هزار نکته دیگر با استفاده از چهره های تلویزیونی و سرشناس در دستور کار قرار دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا موفقیت در این عرصه را مرهون همکاری،همدلی و همزبانی فرمانده نیروی انتظامی عنوان و خاطر نشان کرد:این جو حاکم بر نیروی انتظامی در انجام وظایف کارکنان به نحو احسنت موثر خواهد بود.

در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در استان نیز ضمن خیر مقدم به رئیس عقیدتی سیاسی ناجا از رویکرد این سازمان تقدیر کرد و اظهار داشت : رویکرد نیروی انتظامی در بعد عقیدتی سیاسی زیباست و مهم نیز رویکرد است، زیرا عملکرد به دنبال آن و به تدریج حاصل می شود.

آیت الله سلیمانی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی فرمودند، مشاغل شما ایجاب می کند که توجه به خانواده ها کمتر باشد لذا باید سعی کنید به خانواده توجه بیشتری داشته باشید. زیرا عدم توجه به خانواده باعث ایجاد شکاف فرهنگی بین فرد و خانواده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز بحمد الله توجه خوبی در نیروی انتظامی به بحث خانواده شده است و این جزء رسالت های سنگینی است که باید محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار