عضو جامعه روحانیت مبارز:

حضور با بصیرت مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس‌تر کرد

حجت‌الاسلام سالک کاشانی بابیان اینکه مردم با حضور با بصیرت و پرشور خود پای صندوق‌های رأی، دشمنان را مأیوس و مأیوس‌تر کردند، گفت: مردم بار دیگر، اعتماد خود را به اصل نظام، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۴۶۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ - 23June 2021

حضور با بصیرت مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس‌تر کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد سالک کاشانی» عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: پیروزی را به ملت شریف ایران این تبریک می‌گویم چراکه با حضور با بصیرت و پرشور خود پای صندوق‌های رأی، دشمنان را مأیوس و مأیوس‌تر کردند.

وی با بیان اینکه پیام این حضور در چند محور داخلی و خارجی قابل تأمل است، افزود: پیام اول اعتماد مردم به اصل نظام، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است.

سالک کاشانی خاطرنشان کرد: پیام دوم اینکه علیرغم تبلیغات سویی که در ماه‌های اخیر علیه مسئولان کشور و خصوصاً جامعه روحانیت می‌شد، مردم نشان دادند که هنوز علاقه‌مند به حضور یک روحانی عالم، فاضل و اجرایی هستند. پیام سوم آن نیز، انسجام درون‌سازمانی نظام برمبنای وحدت حول محور ولایت است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دشمنان از حدود دو ماه قبل تبلیغات رسانه‌ای منفی فراوانی را در برنامه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خود علیه آیت‌الله رئیسی داشتند، عنوان کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی، موجب مأیوس شدن دشمنان و برملا شدن دروغ‌ها، شایعات و خبرسازی‌های سلطنت‌طلبان، منافقان و سایر دشمنان شد.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به پیام‌های خارجی این رویداد مهم تأکید کرد: مردم با حضور شکوهمند خود در پای صندوق، وفا و پایداری‌شان را به انقلاب اسلامی صادر کرده و نامه اقتدار نظام را امضا کردند که ان شاءالله این اقتدار به‌طور روزافزون، در سطح جهانی افزایش خواهد یافت.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها