تقدیر سردار «ستوده» از رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد

«سیدمحسنی» گفت: طی مراسمی از زحمات «رسولی» رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد برای اجرا و ساخت المان «تن و تانک» تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۴۶۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ - 23June 2021

«داوود سیدمحسنی» مسئول تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: طی مراسمی که با حضور سردار «ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد از زحمات و تلاش‌های ارزشمند سید «علیرضا رسولی» رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد برای اجرا و ساخت المان «تن و تانک» در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: المان «تن و تانک» روایت بزرگمردی از دل کویر با پای برهنه است، نمادی از کمی ساز و برگ نظامی ایستاده بر سرزمین مقدس است و لباسی که گویی در اندازه اندام شهید ۱۲ ساله، کوچکترین شهید دفاع مقدس کشور، شهید «محمد حسین ذوالفقاری» است.

سیدمحسنی افزود: طراحی این اثر «محمدعلی دانشی‌راد» و مجری آن «علی روهنده» است که با سفارش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد در نهم فروردین ۱۴۰۰، مصادف با نیمه شعبان با حضور «طالبی» استاندار یزد، «عزیزی» شهردار یزد و دیگر مقامات کشوری و لشکری مورد رونمایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار