مسئول اقشار سپاه استان همدان:

شهید چمران به زیبایی روشنفکران کشور ر ا به جهانیان معرفی کرد

سرهنگ «امیری» گفت: شهید چمران از مفاخر ایران زمین است و به زیبایی، جمع روشنفکران کشور را به جهان به ویژه مستکبران معرفی کرد.
کد خبر: ۴۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ - 23June 2021

شهید چمران به زیبایی روشنفکران کشور ر ا به جهانیان معرفی کردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار«احد امیری» مسئول اقشار سپاه استان همدان، امروز چهارشنبه در همایش روز بسیج اساتید که در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون هیچ‌ قسمتی از تفکر دشمن در ایران پیاده نشده و این تنها با همت مردم میسر می‌شد، چراکه هر جا مردم حضور دارند شیاطین قدرت عرض اندام ندارند و مشارکت معنادار، دقیق و حضور به موقع مردم در انتخابات یکی از نمونه‌های آن بود.

مسئول اقشار سپاه استان همدان ادامه داد: شهید چمران از مفاخر ایران زمین است و به زیبایی، جمع روشنفکران کشور را به جهان به ویژه مستکبران معرفی کرد. دلیل اینکه هموطنانمان در بعضی از دیگر کشورها در انتخابات شرکت می‌کنند این است که در هم شسته شدن تفکر آنارشیسم جبهه دشمن را درک کرده‌اند.  مجموعه تحریم‌های ظالمانه، تحریم‌های سنگین و شرایط سخت کرونا نتوانست از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کند و مردم ثابت کردند نصرت الهی قطعی است.

وی با بیان اینکه رهبری در اداره امور کشور از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند، افزود: شرکت‌های دانش بنیان یکی از مواردی است که ایشان فرمودند تا نفس داریم از آن حمایت می‌کنیم. امروز ۲۰ هزار مقاله علمی اساتید ایرانی در دنیا قدرت نمایی می‌کند، همچنین امروز عیار مردم در جایگاه عالی‌ است و در مسائل سیاسی و اجتماعی جلوتر از مسئولان قرار دارند.

وی تاکید کرد: کرانه‌های قدرت جمهوری اسلامی به حدی وسیع است که دشمن را یارای رسیدن به آن نیست و حوزه نظامی یکی از نمونه‌های آن است، همچنین اگر تراز خود را کوچک نپنداریم و جایگاه خود را بشناسیم، قدر بدانیم می‌توانیم برای مسئولان تصمیم‌سازی کنیم تا قدم‌های محکم بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها