فرمانده منطقه پدافندهوایی شهدای سوباشی:

افتخار آفرینی‌های پدافند هوایی بخاطر ولایت‌پذیری است

امیر سرتیپ دوم «اسدی» گفت: اگر پدافند امروز دارد افتخار آفرینی می‌‌کند به خاطر ولایت‌پذیری است.
کد خبر: ۴۶۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ - 23June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، امیرسرتیپ دوم «علی اسدی» فرمانده منطقه پدافندهوایی شهدای سوباشی همدان امروز (چهارشنبه)، در آستانه سالگرد شهادت شهدای سایت سوباشی با امام جمعه استان همدان دیدار کرد.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شهدای سوباشی در این دیدار اظهار داشت: اگر پدافند امروز دارد افتخار آفرینی می کند به خاطر ولایت پذیری است. کارکنان پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح با قدرت و قوت تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) و با عنایت حق تعالی تمام تلاش خود را می کنند تا خدای نکرده پای نا مبارک دشمن به فضای نظام مقدس جمهوری اسلامی باز نشود.

وی افزود: تجربیات ما در نظام جمهوری اسلامی نشان داده که پیروزی رزمنده، با ایمان و روحیه در صحنه نبرد محقق می شود نه با تجهیزات، بلکه با استفاده از اراده ای که با توکل به خدا به وجود می آید، این باعث پیروزی می شود.

اسدی در ادامه با اشاره به مقوله سربازی افزود: سربازان امانت خانواده ها در نیروهای مسلح هستند، در چند بعد برنامه هایی برای سربازان جهت افزایش انگیزه خدمت، تعالی معنوی، مهارت آموزی و ... پیش بینی شده است.

دشمن نگران اراده قوی نیروهای مسلح ما است

حجت الاسلام شعبانی نماینده ولی فقیه دراستان نیز در این دیدار اظهار داشت: امروز در دنیا، مولفه های قدرت بیشتر با تسلیحات نظامی برآورد می شود، امروز  وقتی می خواهند قدرت های دنیا را بررسی کنند به لحاظ میزان تجهیزات نظامی می سنجند، ولی اگر با این نگرش و شاخص نگاه کنیم طبیعتا خیلی از دشمنان ما باید قوی تر از ما باشند، اما چرا دشمن چهل سال با این همه قدرت نمی تواند با نظام  جمهوری اسلامی در بیافتد؟

وی ادامه داد: دشمن خیلی نگران تجهیزات نظامی ما نیست. بلکه بیشتر نگران اراده قوی نیروهای مسلح ما است که واقعا به مبدا قدرت پیوند خورده است، ترس دشمن از اراده های قوی شماست، این اراده ها قدرت ماست. منابع انسانی معتقد و منابع انسانی قوی که معتقد به دفاع از مهین و دفاع از شرافت کشور و دفاع از اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها