اطلاعیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس؛

تبریک سالروز تاسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدور اطلاعیه ای بیست و چهارم مهرماه، سالروز تاسیس نهاد انقلابی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان، رئیس عقیدتی سیاسی و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷ - 15October 2013

تبریک سالروز تاسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در ابتدای  این اطلاعیه به شکل گیری نهاد عقیدتی سیاسی ارتش که با درایت و آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت اشاره شده و آمده است: نقش نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش در تحولات فکری، مذهبی و فرهنگی کارکنان خدوم ارتش در طول دوران دفاع مقدس و سالهای پس از آن انکار ناپذیر است.

در ادامه اطلاعیه، تقویت، ارتقای روحیه ایمان و سلحشوری رزمندگان اسلام در طول دوران حماسی هشت سال دفاع مقدس بخشی از اقدامات مهم و تاثیر گذار نیروهای با بصیرت نهاد عقیدتی سیاسی ارتش یادآوری شده و آمده است؛ روحانیون خستگی ناپذیر عقیدتی سیاسی ارتش همراه و دوشادوش با رزمندگان غیور و بابصیرت در خط مقدم جبهه و وظیفه و ماموریت ذاتی و سازمانی خود که همان آموزش در زمینه های فرهنگی، مذهبی، تبلیغی، هنری و جهادی بود به نحو مطلوب و شایسته عمل نمودند.

این اطلاعیه با یادآوری هدایت، حمایت و آموزش جوانان ایران اسلامی در سنگر مقدس مسجد که توسط روحانیون پر تلاش به ویژه روحانیون نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش صورت می گرفت افزوده شده است؛ همچنانکه در پیروزی ها و نصرت ها عوامل مادی همچون تجهیزات، مهارت های فردی و عوامل فیزیکی نقش داشته و دارند. نقش هدایت، ساماندهی و عوامل معنوی که همان تقویت روحیه خودباوری، ایستادگی و جهاد است بارزتر بوده که این امور توسط روحانیون و کارکنان فهیم آن نهاد صورت می گرفت.

در خاتمه این اطلاعیه با تبریک و تهنیت مجدد سالروز تاسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره شده که فرموده اند: اداره معنوی، فکری و ایمانی فرماندهان و کارکنان توسط این نهاد مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها