دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۷۲۰ کیلوگرم تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۷۲۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی نگور خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ - 24June 2021

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۷۲۰ کیلوگرم تریاک در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۷۲۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی نگور خبر داد.

سردار محمد ملاشاهی گفت: مرزداران هنگ مرزی نگور با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در یکی از روستا‌های شهرستان دشتیاری مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی نگور پس از اخذ دستور قضائی، با اعزام چند تیم پوششی و عملیاتی و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و با رعایت کامل حقوق شهروندی توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی نگور در این عملیات موفق شدند در بازرسی از یک باب منزل مسکونی، ضمن دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف ۳ دستگاه خودرو تویوتا لندکروز، مقدار ۷۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار ملاشاهی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مرزداران استان سیستان و بلوچستان به خصوص فرمانده و کارکنان هنگ مرزی نگور، خاطرنشان کرد: مرز‌های ایران اسلامی به ویژه مرز‌های پهناور این خطه از کشور، در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و ... در امنیت کامل است و برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگری ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار