نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت؛

مجاهدان فسطینی ثابت کردند مقاومت و توکل بر خدا معجزه می‌آفریند

حجت‌الاسلام «نواب» گفت: مجاهدان فلسطینی ثابت کردند مقاومت الهی همراه با اخلاص و توکل بر خدا، معجزه می‌آفریند.
کد خبر: ۴۶۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ - 24June 2021

مجاهدان فسطینی ثابت کردند مقاومت و توکل بر خدا معجزه می‌آفریندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، امروز (پنج‌شنبه) در همایش بین‌المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی» در قم، اظهار داشت: خداوند فرزندان دلیر و مومن فلسطین را برای دفاع از سرزمین خود راهبری کرد و طی 12 روز مقاومت در مقابل سنگین‌ترین بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی، با به‌کار بردن سلاح‌های غیرمجاز، از پای ننشستند.

وی ادامه داد: مجاهدان فلسطینی ثابت کرد که مقاومت الهی وقتی همراه با توکل به خدا باشد و از عِده و عُده به درستی بهر ببرد در کنار اخلاص و ایثار، این‌چنین معجزه می‌آفریند و پیروزی را نصیب مجاهدان اسلامی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: شایسته است در این همایش یادی کنیم از سخن سید مقاومت «سید حسن نصر الله» که تصریح کرد «دوران پیشروی‌ها و تجاوز رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و دوران نابودی آن آغاز گشته است».

وی یادآور شد: با حمایت آزادگان جهان از مردم و مقاومت فلسطین، رژیم سفاک صهیونیستی رو به افول خواهد رفت و صبح پیروزی بر اسرائیل غاصب نزدیک است.

نواب اظهار داشت: در پایان به روح والای شهدای فلسطینی به ویژه شهدای نبرد سیف‌القدس و شهدای بیدارگر وجدان‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به‌خصوص امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار