فرمانده حوزه 417 سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج:

300 بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه کمالشهر توزیع شد

«طالبی» گفت: بسیجیان پایگاه‌های تابعه حوزه ۴۱۷ از آغاز دهه کرامت تاکنون بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیون تومان میان نیازمندان منطقه کمالشهر توزیع کرده‌اند.
کد خبر: ۴۶۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 24June 2021

300 بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه کمالشهر توزیع شد«مهدی طالبی» فرمانده حوزه 417 سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج اظهار داشت: بسیجیان پایگاه‌های تابعه حوزه ۴۱۷ از آغاز دهه کرامت تاکنون بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیون تومان و همچنین بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان منطقه کمالشهر توزیع کرده‌اند.

وی ارزش ریالی هر بسته را ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: خیرین و مسئولین شهری مانند عرصه‌های دیگر در این حرکت ارزشمند و خداپسندانه نیز با تمام وجود در کف میدان حاضر شدند و تلاش کردند به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گویند.

فرمانده حوزه 417 سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج با اشاره به اینکه این خیران و مسئولین در زمان شیوع کرونا نیز یاری‌گر بسیج برای کمک به مردم بوده و هستند، گفت: بسیجیان حوزه ۴۱۷ تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا در شرایط کنونی، مردم با مشکلات معیشتی مواجه نشوند. بسیجیان تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا این مسیر را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار