اهدای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهیده سلامت «زهرا شیرویه»

تندیس ملی فداکاری از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان به خانواده شهیده سلامت «زهرا شیرویه» اهدا شد.
کد خبر: ۴۶۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 24June 2021

اهدای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهیده سلامت «زهرا شیرویه»

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، «امین سلاحورزیان»، سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان، روز یکم خرداد در راستای برگزاری دهمین دوره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری و تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت با خانواده شهید مدافع سلامت، «زهرا شیرویه» از شهرستان بروجرد دیدار کرد.

در این دیدار که با هدف اهدای دهمین تندیس ملی فداکاری از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی حسینی»، امام‌جمعه بروجرد، «محمود زرین‌جویی»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

امین سلاحورزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در این مراسم با تبریک دهه کرامت و تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: ما همواره مدیون خانواده‌های شهدا هستیم و تجلیل و سرکشی از این خانواده‌ها باید به‌طور مستمر ادامه یابد چراکه امنیت و اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا حاصل شده است.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا شاهد جانفشانی‌ها و رشادت‌های کادر درمان و مدافعان سلامت بودیم، ادامه داد: بدون شک اجر شهیدان راه سلامت که برای دفاع از جان انسان‌ها تلاش می‌کردند کمتر از دیگر شهدا نیست.

سلاحورزیان از آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به‌عنوان یکی از برنامه‌های مؤثر و مطلوب جهاد دانشگاهی یاد کرد و گفت: این طرح ملی ویژه دانشجویان و از ابتکارات جهاد دانشگاهی است که امسال در بخش ویژه آن از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی که پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، اطلاع‌رسانی این بیماری و یا درمان آن فعالیت ویژه‌ای داشته‌اند، از طرف جامعه دانشگاهی کشور با اعطای تندیس ملی فداکاری تقدیر می‌شود و در سطح استان نیز این تندیس به شهیده راه سلامت زهرا شیرویه اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار