امام جمعه موقت یاسوج:

شهید بهشتی از شخصیت‌های اثرگذار در پیروزی نهضت انقلاب اسلامی بود

حجت‌الاسلام «حکمتی‌نیک» گفت: شهید بهشتی از شخصیت‌های اثرگذار در پیروزی نهضت انقلاب اسلامی و از مبدعان قانون اساسی بود که شهادت او سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد.
کد خبر: ۴۶۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 25June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: وقتی حاکم اسلامی برای حضور مردم در انتخابات فرمان صادر می‌کند، باید همکاری کنیم و دیدیم که وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای فراخواندند، آنها چه زیبا در پای صندوق حاضر شدند.

وی افزود: هرچند دشمن دسیسه‌های زیادی تدارک دیده بود و روزهای سخت کرونایی را هم داشتیم، اما مردم به رهبر خود لبیک گفتند و پای صندوق های رای حضور یافتند.

حکمتی‌نیک با اشاره به مناسبت‌های هفته به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش اشاره کرد و گفت: منافقین کوردل در یک عمل مذبوحانه دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند و شخصیت‌های بسیاری از جمله آیت‌الله دکتر شهید بهشتی را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: شهید بهشتی از شخصیت‌های اثرگذار در پیروزی نهضت و از مبدعان قانون اساسی بود که شهادت او سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد.

حکمتی‌نیک با تبریک این هفته به متصدیان و متولیان امر قضا در کشور و استان گفت: امیدواریم با حضور آیت‌الله رئیسی که اکنون ریاست قوه قضائیه را بر عهده دارد در منصب ریاست جمهوری شاهد فسادستیزی بیشتری در دستگاه اجرایی کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار