حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه کرمانشاه:

همه مردم با عشق به اسلام پای صندوق رای رفتند

«آیت‌الله علما» گفت: همه مردم با عشق به اسلام پای صندوق رای رفتند و اگر این مشکلات برای جامعه دیگری بود مردم پای صندوق رای نمی‌رفتند اما مردم ما به اسلام، شهدا و نظام اعتقاد دارند.
کد خبر: ۴۶۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ - 25June 2021

همه مردم با عشق به اسلام پای صندوق رای رفتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «آیت الله مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: همه مردم با عشق به اسلام پای صندوق رای رفتند و اگر این مشکلات برای جامعه دیگری بود مردم پای صندوق رای نمی رفتند اما مردم ما به اسلام، شهدا و نظام اعتقاد دارند.

 امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به حضور مردم در انتخابات و پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از ملت ایران، گفت: در حقیقت پیروز انتخابات مردم هستند و تشکر رهبری از مردم یعنی تشکر امام زمان، رسول الله (ص) و خداست.

وی ادامه داد: شش ماه است که فعالیت رسانه های غربی برای سرد کردن مردم بوده است اما با وجود دشواری های معیشت و حتی مشکل کرونا مردم پای صندوق رای آمدند.

آیت الله علما رییس جمهور منتخب را فردی صالح و صادق معرفی کرد و گفت: او نزدیک ۴۰ سال است که در متن قضایا بوده و صالح باقی مانده است.

اما جمعه شهرستان کرمانشاه به انتخابات شوراها نیز اشاره کرد و شورای شهر را محلی برای خدمت دانست و خطاب به منتخبان شورای شهر گفت: حتی امام راحل هم با آن عظمتش خود را خدمتگزار مردم می دانست.

وی همچنین از شورای نگهبان، وزارت کشور، دستگاه های امنیتی و رسانه های داخلی به خاطر برگزاری انتخابات و رونق آن تشکر کرد و افزود: تنها جمهوری اسلامی دنیا ما هستیم و باید قدرش را بدانیم.

آیت الله علما با اشاره به هفته قوه قضاییه خطاب به مدیران دستگاه ها گفت: روایت داریم مردمی که به اتاق شما می آیند رسول الله یعنی فرستاده خدا هستند و باید تا جایی که قانون اجازه می دهد کارشان راه بیفتد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشر اسلامی توسط مقام معظم رهبری بیان داشت: حقوق بشر غربی و سازمان ملل فقط برای قدرت های استکباری است.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه اشاره ای نیز به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر داشت و گفت: پدر مادرها باید مراقب جوانانشان باشند چرا که امروز مواد مخدر جنبه سیاسی دارد و به جنگ جوانان ما آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها