امام جمعه شوش:

گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، فضای رقابت را به فضای رفاقت تبدیل کنند

حجت‌الاسلام «علیزاده اصل» گفت: اکنون پس از پایان انتخابات باید گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، فضای رقابت را به فضای رفاقت، همراهی و کمک تبدیل کنند تا شرایط برای ایجاد تحول در کشور فراهم شود.
کد خبر: ۴۶۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ - 25June 2021

گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، فضای رقابت را به فضای رفاقت تبدیل کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌ الاسلام «مهدی علیزاده اصل» امام جمعه شوش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم با حضور خود در انتخابات، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز کردند.

وی با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات افزود: مردم با وجود برخی مشکلات و برخلاف خواسته دشمن پای صندوق های رای حاضر شدند و بار دیگر وفاداری خود به انقلاب را نشان دادند.

علیزاده اصل گفت: اکنون پس از پایان انتخابات باید گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، فضای رقابت را به فضای رفاقت، همراهی و کمک تبدیل کنند تا شرایط برای ایجاد تحول در کشور فراهم شود.

امام جمعه شوش تصریح کرد: باید به تک تک ملت ایران تبریک گفت زیرا آزمون خوبی را با افتخار در تاریخ ثبت کردند و سرافراز شدند.
وی همچنین از دست اندارکاران امر انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و قضایی برای برگزاری  انتخاباتی باشکوه تشکر کرد.

حجت‌ الاسلام علیزاده اصل با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در سال ۱۳۶۰ و هفته قوه قضایه بیان داشت: هیچ گاه تاریخ و مردم خدمات شهید بهشتی به نظام و انقلاب را فراموش نخواهند کرد. این شهید بزرگوار با مجاهدت های خوبی که در  مقابل منافقان و لیبرال مسلک ها انجام داد قانون اساسی را به تصویب رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار