دیدار استاندار خوزستان با خانواده شهید امنیت در عرصه انتخابات

«سلیمانی دشتکی» در جریان دیدار با خانواده شهید «علیرضا باغبان‌زاده» در روستای شهید کریمی دزفول با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این شهید والامقام گفت: این شهید فردی هیاتی و علاقه‌مند به نظام و مردم بود.
کد خبر: ۴۶۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ - 25June 2021

دیدار استاندار خوزستان با خانواده شهید امنیت در عرصه انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان امروز (جمعه) در جریان دیدار با خانواده شهید «علیرضا باغبان‌زاده» در روستای شهید کریمی دزفول با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این شهید والامقام اظهار داشت: این شهید فردی هیاتی و علاقه‌مند به نظام و مردم بود.

وی با بیان اینکه شهید باغبان‌زاده به صورت داوطلبانه برای خدمت به مردم در انتخابات در ماموریت‌ها حاضر می‌شد، افزود: این شهید در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمد و باعث افتخار نظام شد. 

استاندار خوزستان با ابلاغ پیام تسلیت وزیر کشور به خانواده شهید، گفت: امید است فرزندان این شهید راه او را ادامه دهند و فرزندان شایسته‌ای برای نظام و انقلاب باشند. 

سلیمانی دشتکی و دیگر مسوولان حاضر در منزل شهید باغبان زاده در پایان این دیدار با اهدای لوح و یک جلد کلام الله مجید از خانواده این شهید تجلیل کردند. 

شهید «علیرضا باغبان زاده» از شهدای پلیس راهور نیروی انتظامی، ۲۹ خردادماه حین انتقال صندوق‌های اخذ رای در مناطق سخت گذر احمد فداله دزفول در سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار