رئیس سازمان حشدالشعبی:

«حشدالشعبی» یک شاخه نظامی مهم در عراق محسوب می‌شود

رئیس سازمان «حشدالشعبی» عراق گفت: حشدالشعبی یکی از شاخه‌های نظامی مهم در عراق محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ - 26June 2021

«حشدالشعبی» یک شاخه نظامی مهم در عراق محسوب می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سومریه‌نیوز، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشدالشعبی سخنانی را در خصوص این گروه مقاومتی مطرح کرد.

وی در این‌خصوص گفت: «حشدالشعبی» یکی از شاخه‌های نظامی مهم عراق محسوب می‌شود.

رئیس سازمان حشدالشعبی در ادامه یادآور شد: گروه حشدالشعبی یک نهاد نظامی مرتبط با نیروهای مسلح عراق است و تحت امر فرماندهی کل عملیات مشترک فعالیت می‌کند.

الفیاض در ادامه تصریح کرد: ملت عراق هسته اصلی حشدالشعبی را تشکیل می‌دهد.

وی پیشتر نیز گفته بود: حشدالشعبی در آینده تضمین‌کننده حمایت از حاکمیت ملی عراق است. همه عراقی‌ها باید از جایگاه سازمان حشدالشعبی حفاظت و حراست کنند.

رئیس سازمان حشدالشعبی در ادامه سخنان خود یادآور شد: جایگاه کنونی حشدالشعبی با خون و جهاد به دست آمده است. از همین روی، همگان باید دست به دست هم دهند تا خدشه‌ای به جایگاه حشدالشعبی وارد نشود.

چندی پیش هم «احمد عبدالساده» کارشناس عراقی تأکید کرده بود: برخی به دنبال آن هستند تا نیروهای حشدالشعبی را تضعیف کنند. هدف اصلی و اساسی از تضعیف نیروهای حشدالشعبی در برهه کنونی تقویت داعش در عراق است.

این کارشناس عراقی در ادامه اظهار داشت: طی روزها و هفته‌های اخیر شاهد آن هستیم که سلسله اقدامات تروریستی علیه حشدالشعبی در نقاط مختلف عراق تشدید شده است. این نشان می‌دهد که توطئه بزرگی علیه این گروه در جریان است.

وی همچنین عنوان کرد: تمام کسانی که با حشدالشعبی مبارزه می‌کنند و برای تضعیف آن تلاش می‌کنند، حامی داعش هستند. پیشتر نیز «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق اعلام کرده بود که مقابله با حشدالشعبی پیامدهای وخیمی به دنبال خواهد داشت. 

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها