وصیت‌نامه شهید «محمدی»؛

خون رزمندگان وسوسه‌های شیطانی و علاقه‌های دنیوی را ذوب می‌کند

شهید «یدالله محمدی» در وصیت‌نامه‌ خود آورده است: در جبهه‌ها آن قدر خون رزمندگان جوشان است که وسوسه‌های شیطانی و علاقه‌های دنیوی را ذوب می‌کند و از رزمندگان افرادی خالص و مؤمن می‌سازد.
کد خبر: ۴۶۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۸ - 27June 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، دفاع مقدس روایتگر حماسه و ایثار فرزندان ناب حضرت روح‌الله و انقلاب اسلامی است؛ پیران و جوانان نابی که با عشق به الله و سربازی اسلام، پا به معرکه جنگ و جهاد گذاشتند و حماسه‌هایی از جنس نور و ایثار و شهادت آفریدند.

بی‌شک آشنایی با سبک زندگی، راه، مرام و شخصیت الهی این شهیدان والامقام، درس زندگی و راه و روش متعالی است برای ما جاماندگان و گرفتار در این دنیای خاکی.

«یدالله محمدی» از شهدای نوجوان کردستانی است که در دوران دفاع مقدس به جبهه جنوب رفت و در سن ۱۳ سالگی به شهادت رسید و به عنوان فهمیده کردستان از او یاد می‌شود. وی روز هفدهم آذر ماه سال ۱۳۵۱ در روستای بلبان آباد از توابع شهرستان دهگلان به دنیا آمد و با رسیدن به سن ۶ سالگی راهی مدرسه شد و تا مقطع دوم راهنمایی به تحصیل ادامه داد.

در سال ۱۳۶۲ به بسیج دانش آموزی پیوست و از همین راه به عنوان بسیجی راهی جبهه شد. وی پس از رشادت‌های فراوان سر انجام، روز دوازدهم اردیبهشت ۱۳۶۶ در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید محمدی

ملت مبارز ایران! امروز در جبهه‌های نبرد و قتال، فرزندان شما حماسه می‌سازند و هر روز افتخاری بزرگ بر برگ‌های تاریخ خونین جنگ تحمیلی اضافه می‌نمایند. حماسه‌های صدر اسلام و آن استقامت‌های عظیم در مقابل سختی‌های زندگی را اکنون شما ملت بیدار و خداجو تکرار می‌کنید و روح پیامبر خدا(ص) را شاد می‌نمایید.

رزمندگان شما همین بسیجیانی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی نسبت به مسائل دنیوی، جان خود را در طبق ایثار می‌گذارند. یک بسیجی حقیقی از جان و مال خود می گذرد و با خون سرخ خود در آخرین دم زندگی بر خاک خونین جبهه ها شعار رهایی انسان را می‌نویسد. در جبهه‌ها آن قدر خون رزمندگان جوشان است که وسوسه های شیطانی و علاقه‌های دنیوی را ذوب می‌کند و از رزمندگان افرادی خالص و مؤمن می‌سازد.

به پدر و مادر عزیزم توصیه می‌کنم که در شهادت من ناراحت نشوند، زیرا راهی که شهیدان جبهه اسلام می‌روند راه سعادت است و فرزند شما امانتی از جانب خدای قادر است و مسلماً صاحب امانت هر وقت بخواهد می‌تواند امانت خود را پس بگیرد. ای پدر و مادر گرامی‌ام! در تمام لحظات عمرتان همواره در جهت کسب معرفت الهی باشید و او را که شایسته است به دور از ریا عبادت کنید تا سعادتمند شوید. خواهر عزیزم! شما را به تقوا، خلوص نیت و رعایت حجاب کامل اسلامی دعوت می‌کنم و از خداوند مهربان طلب موفقیت شما را در تمام اوقات حیات خواستارم.

برادران عزیزم! توجه فرمایید که در دام ضد انقلاب و یا آنها که ادعا دارند طرفدار خلق می‌باشند نیافتید، زیرا هر حزب و گروه خاصی که از خط جمهوری اسلامی و ولایت فقیه خارج باشد، خائن است. به هم کلاسیان تمام دانش‌آموزان ایران سفارش می‌کنم که سنگر مدرسه را محکم نگه دارید و آگاه باشید که آینده جمهوری اسلامی و انقلاب عظیم به دست شما تضمین می‌شود و به معلمین گرامی توصیه می‌نمایم که دانش‌آموزان را با روحیه جبهه و جنگ آشنا کنید؛ چون جبهه دانشگاه عظیم و بی‌نظیر انسان‌سازی است و چه بسیار کسانی که در جبهه‌ها ساخته شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار