روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

۷۰۳۴ مورد ابتلای جدید به کووید-۱۹/ ۱۲۳ بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از شناسایی هفت هزار و ۳۴ بیمار جدید کووید-۱۹ و جان باختن ۱۲۳ بیمار طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ - 26June 2021

۱۱۰۵۹ مورد ابتلای جدید به کووید-۱۹/ ۱۱۲ بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تاکنون چهار میلیون و ۴۱۶ هزار و ۹۸۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۵۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۱۴۰ دُز رسید.

از دیروز تا امروز (شنبه) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هفت هزار و ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۶۵ نفر از آن‌ها بستری شدند؛ مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۵۷ هزار و ۹۸۳ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۷۱۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۸۲۲ هزار و ۷۰۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند؛ همچنین سه  هزار و ۱۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۳ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۲۴ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار