نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیرو‌های مسلح سدی در مقابل وقوع جرم هستند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: مردم از نیرو‌های مسلح توقع زیادی دارند؛ چرا که این نیرو‌ها سدی در مقابل وقوع جرم هستند.
کد خبر: ۴۶۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 26June 2021

نیرو‌های مسلح سدی در مقابل وقوع جرم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اظهار داشت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در داخل مرز‌ها مکمل مکتب سلیمانی در مرز‌های خارجی کشور است.

وی با بیان اینکه کار مکتب شهید سلیمانی جلوی خطر را گرفتن از بیرون کشور است، گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مسئول جلوگیری از خطرات در درون کشور که باید جلوی فساد داخل مجموعه گرفته شود.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح به‌علت اهمیت در جایگاه خود دارای نهاد‌های مختلفی است، افزود: تعریف شدن سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نشان‌دهنده اهمیت این بخش است. ورودی مولفه‌های جرم در این بخش دردآور است؛ اینجا نیاز به نیرو‌هایی متعهد دارد که اهل کج‌روی، جرم و جنایت نباشند.انجام کار فرهنگی در این بخش که منجر به افزایش بار ایمانی و ارزشی می‌شود ضرورت دارد. مردم از نیرو‌های مسلح توقع زیادی دارند؛ چرا که این نیرو‌ها سدی در مقابل وقوع جرم هستند.

وی ضمن ابراز خرسندی از سیر کاهشی آمار جرائم در این بخش و بیان اینکه حتی یک تخلف در این بخش مهم است، گفت: برای جلوگیری از جرم باید چشم‌اندازی برای وضعیت بهینه نیرو‌های مسلح تعریف شده و طبق آن عمل شود. با افزایش توجه به معنویات، جامعه به سمت عدالت‌خواهی پیش رفته و شاهد کاهش چشمگیر جرم و تخلف خواهیم بود. باید تمهیداتی صورت بگیرد که این نیرو‌ها دچار آسیب نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار