نماینده مردم در مجلس:

افزایش رضایت اجتماعی با اقدامات قوه قضائیه/ بازگشت ۲ هزار واحد صنعتی تعطیل به چرخه تولید

جوکار گفت: قوه قضائیه باوجود اینکه امکانات زیادی در حوزه کسب و کار در اختیار نداشت، اما ۲ هزار واحد تعطیل‌شده را به چرخه تولید برگرداند.
کد خبر: ۴۶۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ - 26June 2021

افزایش رضایت اجتماعی با اقدامات قوه قضائیه/ بازگشت ۲ هزار واحد صنعتی تعطیل به چرخه تولید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، در ارزیابی خود از اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضا اظهار داشت: اقدامات دستگاه قضا در دو الی سه سال اخیر امیدواری را به مدیریت قوه قضائیه در سطح کشور بالابرده و رضایت اجتماعی را ارتقا داده است.

وی با اشاره به سند تحول قضایی قوه قضائیه در سال‌های اخیر بیان داشت: این سند از بسیاری جهات حائز اهمیت است و پیش از بیان هر ویژگی، نشان از ریل‌گذاری جدید در مسیر حرکتی قوه قضائیه دارد.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور با بیان اینکه مبارزه با فساد در زمان مدیریتی حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در قوه قضائیه با قوت و جدیت پیگیری شد، بیان داشت: حتی قوه قضائیه در سال‌های اخیر پا را فراتر گذاشته و مبارزه با فساد را از درون خود آغاز کرده بود که این نشان از جدیت این قوه در مبارزه با فساد دارد.

جوکار بیان داشت: بسیاری از مشکلات ما از «ترک فعل» مسئولان نشئت می‌گیرد و ورود قوه قضائیه به این موضوع، نشان از دقت این قوه در پرداختن به موضوعات دارد.

 نماینده مجلس با اشاره به ورود قوه قضائیه به احیای واحد‌های تولیدی تعطیل شده بیان داشت: قوه قضائیه با وجود اینکه امکانات زیادی در حوزه کسب‌ و کار در اختیار نداشت، اما دو هزار واحد تعطیل‌شده را به چرخه تولید برگرداند. این مسئله در نوع خود کم‌سابقه بود.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار