نماینده مردم در مجلس مطرح کرد؛

تسهیل خدمات‌رسانی الکترونیکی دستگاه قضا به مردم

رضایی‌کوچی با اشاره به اقدامات هوشمندانه و فراگیر در پی تغییر رویکرد‌های حاکم بر قوه قضائیه گفت: این تغییرات تراز جدیدی در قانون مداری، اخلاق‌گرایی، مردم‌داری، مبارزه قاطع و همه‌جانبه با فساد، چابک سازی و کارآمدسازی دستگاه قضایی را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۶۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ - 26June 2021

تسهیل خدمات‌رسانی الکترونیکی دستگاه قضا به مردم

به گزارش گروه سایر رسانه‎‌های دفاع‌پرس، «محمدرضا رضایی‌کوچی» نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، در ارزیابی خود از اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضا اظهار داشت: در دو الی سه سال گذشته اقدامات چشم‌گیری در قوه قضائیه و شیوه مدیریتی این قوه ایجاد شد که همگی این موارد گویای نگاه دقیق مسئولان ارشد این قوه به برقراری عدالت و حفظ حقوق مردم است.

وی با اشاره به تهیه سند تحول قضایی در سال‌های اخیر بیان داشت: این سند ضمن مطالبه گری در مردم، تبلور عزم راسخ و تزلزل ناپذیر دستگاه قضایی در عینیت بخشیدن به آرمان‌ها و مأموریت‌های قوه قضاییه در قانون اساسی است.

رضایی‌کوچی با اشاره به اقدامات هوشمندانه و فراگیر در پی تغییر رویکرد‌های حاکم بر قوه قضائیه بیان داشت: این تغییرات تراز جدیدی در قانون مداری، اخلاق گرایی، مردم‌داری، مبارزه قاطع و همه‌جانبه با فساد، چابک سازی و کارآمدسازی دستگاه قضایی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات قوه قضائیه درزمینهٔ رفه موانع تولید اظهار داشت: اقدامات قوه قضائیه در فعال‌سازی واحد‌های تولیدی غیرفعال بدون شک یکی از مهمترین اقدامات دستگاه قضا در سال‌های اخیر بوده است آنهم باتوجه به مشکلات اقتصادی که در چند سال اخیر گریان گیر تولید در کشور شده است لذا پیرو این اقدامات واحد‌های تولید زیادی مجدداً به چرخه تولید بازگشتند و کارگران زیادی مشغول به کار شدند که این رویکرد جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همچنین قوه قضائیه در سال‌های اخیر از دستاورد‌های فناورانه زیادی رونمایی کرد که به سبب آن هزاران پرونده از طریق دادرسی الکترونیک رسیدگی و باعث شد تا دسترسی به خدمات الکترونیک آسان‌تر شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار