وصیت‌نامه شهید«حبیب الله باقریانی»؛

امر به معروف و نهی از منکر کنید

در وصیت‌نامه شهید «حبیب‌الله باقریانی» آمده است: همیشه نماز بخوانید، با خلوص نیت روزه بگیرید، خمس و زکات بدهید، امربه معروف و نهی از منکر کنید.
کد خبر: ۴۶۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ - 26June 2021

امر به معروف و نهی از منکر بنمایید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «حبیب‌الله باقریانی» در دومین روز از فروردین 1342 در روستای فرزیان از توابع شهرستان ازنا به دنیا آمد، پدرش «ابراهیم» و مادرش «خدیجه» نام داشت.

تا پایان دوران راهنمایی درس خواند. در دوران دفاع مقدس با حضور در مناطق عملیاتی دوشادوش سایر برادران رزمنده به مقابله با دشمن بعثی پرداخت، سرانجام  دورازدهم اردیبهشت 1361 براثر اصابت ترکش، در خرمشهر به شهادت رسید و پیکر مطهرش در روستای زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه «حبیب باقریانی»

به مادرم می‌گویم که بر تو بشارت باد که خداوند این سعادت را نصیب تو کرد که فرزندت شهید شد. ... در مرگ من ماتم نگیرید و در نظر داشته باشید برادرانی را که در پاوه و سنندج و در مکان‌های دیگر با چه وضعی شهید می‌شوند. همیشه گوش به فر مان امام باشید و از این نعمت گرانبها که خداوند نصیب ما کرده است حداکثر استفاده را بنمایید.

همیشه به یاد مستمندان باشید و برنامه زندگی خود را طوری تنظیم کنید که به جای نشست و برخاست با افراد منافق و فرصت طلب با کسانی معاشرت کنید که دلسوز انقلابند. با کسانی که با عمل خود انقلاب را یاری می‌دهند. همیشه نماز بخوانید با خلوص نیت روزه بگیرید، خمس و زکات بدهید، امربه معروف و نهی از منکر کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها