بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی برای سالروز شهادت بهشتی

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت فرا‌رسیدن هفته قوه قضائیه و سالگرد شهادت دکتر بهشتی و یاران باوفای امام و انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 27June 2021

سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت هفته قوه قضائیه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هفته قوه قضائیه گرامیداشت حادثه تلخ و خونین شهادت معمار کبیر قضایی کشور شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ کبوتر خونین بال انقلاب اسلامی، بی شک سرآغاز رویشی دوباره در جان نهال انقلاب اسلامی است چرا که خون شهید، تداوم بقای یک آرمان را رقم می زند.

قوه قضائیه درامتداد آرمان، تفکر و اندیشه‌های بلند آیت الله بهشتی (ره) درتحقق همه جانبه عدالت اسلامی در عینیت جامعه، بامدیریت هوشمند ودانش محور، منابع انسانی مومن، متعهد و کارآمد و ساختار تحول گرا توانسته است به پیشرفت‌های ممتازی دراین مسیر مبارک دست یابد و با پشتوانه های غنی علمی و عملی خود نوید بخش پایداری عنصرعدالت درسطح کشور شود.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قردادن منویات رهبر فرزانه انقلاب به عنوان رکن اساسی نظام مقدس اسلامی، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن پاسداشت همه فداکاری‌ها و مجاهدت‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس، بویژه یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران باوفایش را گرامی، هفته قوه قضائیه را به محضر مجموعه متعهد این قوه به ویژه ریاست قوه قضائیه، دادستان، قضات و کارکنان محترم دادگستری استان خراسان شمالی تبریک وتهنیت عرض نموده و برای این تلاشگران مسیر عدالت واحقاق حق، سربلندی و موفقیت روزافزون از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار