فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهرستان بوئین‌زهرا:

شهر شال، پیشگام نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قزوین است

سرهنگ «مهرعلیا» گفت: شهر شال یکی از مناطق پرافتخار کشور در تربیت نیروهای اسلامی و انقلابی است که سرداران بزرگی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
کد خبر: ۴۶۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ - 27June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «غلامرضا مهرعلیا» فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهرستان بوئین‌زهرا در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شهر شال با تقدیم صدها شهید، جانباز، آزاده و جاویدالاثر در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس یکی از مناطق پر افتخار کشور محسوب می‌شود که همواره در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مختلف حاضر شده است.

وی افزود: حضور شهید گمنام در این شهر، موجب افزایش بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد و نسل امروز جامعه با اهداف و آرمان های شهدا بالاخص شهیدان دوران دفاع مقدس بیشتر آشنایی خواهند یافت. مراسمی باشکوه و در خور و شأن شهید گمنام برگزار خواهیم کرد و پیش‌بینی می کنیم شهروندان شال همچون گذشته استقبال بی نظیری در مراسم تدفین این شهید والامقام خواهند داشت.

فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین‌زهرا خاطرنشان کرد: تشییع شهید گمنام بصورت خودرویی در شهرستان بوئین‌زهرا برگزار خواهد شد. مراسم تشییع شهید گمنام صبح دوشنبه 7 تیرماه در مسیر شهرهای بوئین‌زهرا، سگزآباد، دانسفهان برگزار می شود و سپس ساعت 17 همان روز طی مراسمی باشکوه در دانشگاه آزاد اسلامی شهر شال به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار