مشاور امنیت ملی عراق:

«حشدالشعبی» زیباترین تصاویر از وطن‌پرستی را به نمایش گذاشت

مشاور امنیت ملی عراق با انتشار یک پست توئیتری درباره مراسم رژه نظامی حشدالشعبی، نوشت: حشدالشعبی زیباترین تصاویر از وطن پرستی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۴۶۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ - 27June 2021

«حشدالشعبی» زیباترین تصاویر از وطن‌پرستی را به نمایش گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق یک پست توئیتری در خصوص مراسم رژه نظامی حشدالشعبی در استان دیالی منتشر کرد.

وی در این پست توئیتری آورده است: رژه باشکوه حشدالشعبی را به این سازمان تبریک می‌گوییم. واقعیت این است که حشدالشعبی زیباترین تصاویر از وطن پرستی و انضباط را به تصویر کشید.

قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق در ادامه پست توئیتری خود در خصوص حشدالشعبی همچنین آورده است: به تمام مبارزان حشدالشعبی، ارتش، پلیس، نیروهای مبارزه با تروریسم و پیشمرگه تبریک می‌گوییم.

مراسم رژه نظامی نیروهای حشدالشعبی به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس این گروه مقاومتی روز گذشته در استان دیالی برگزار شد. «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در این مراسم حضور یافت و سخنانی را مطرح کرد. الکاظمی خطاب به نیروهای حشدالشعبی گفت: شما تروریسمِ تکفیری را در هم کوبیدید.

نخست وزیر عراق در ادامه اظهار داشت: فرزندان حشدالشعبی فرزندان عراق هستند و با آنها عراق جایگاه تاریخی خود را باز می‌یابد. الکاظمی همچنین تأکید کرد: امروز مأموریت‌های زیادی در برابر نیروهای حشد شعبی قرار دارد.

الکاظمی همچنین فرا رسیدن هفتمین سالگرد تأسیس حشدالشعبی را به رزمندگان این گروه مقاومتی تبریک گفت و تصریح کرد: لازم است از اقدامات قهرمانانه حشد شعبی و جانفشانی‌های خانواده‌های آنها قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار