فرمانده حوزه 412 حجاب سپاه ناحیه امام هادی (ع) خبر داد؛

توزیع بیش از 600 بسته معیشتی میان نیازمندان مناطق مهرشهر و کیانمهر

«رنجبری» گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 600 بسته معیشتی و 800 پرس غذای گرم توسط حوزه 412 حجاب سپاه ناحیه امام هادی (ع) و پایگاه‌های تابعه میان نیازمندان منطقه توزیع شد.
کد خبر: ۴۶۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ - 27June 2021

توزیع بیش از 600 بسته معیشتی میان نیازمندان مناطق مهرشهر و کیانمهر«قمر رنجبری» فرمانده حوزه 412 حجاب سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج کمک به نیازمندان را یکی از مهمترین اقدامات بسیج در جامعه دانست و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 600 بسته معیشتی و بیش از 800 پرس غذای گرم توسط این حوزه و پایگاه‌های تابعه میان نیازمندان منطقه توزیع شد.

وی اهدای دو سری جهیزیه به دو نوعروس نیازمند را از دیگر اقدامات انجام شده توسط بسیجیان این حوزه برشمرد و عنوان کرد: به مناسبت نیمه شعبان 450 پک فرهنگی تهیه و میان افراد کم برخوردار منطقه توزیع شد.

فرمانده حوزه 412 حجاب سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج از خرید داروی سه بیمار نیازمند به مبلغ 3 میلیون تومان نیز خبر داد و بیان داشت: تهیه افطاری به مدت 30 شب در ماه مبارک رمضان برای 30 نفر از ایتام مددجوی دارالایتام، تهیه تجهیزات کار در منزل برای یک مددجو و جمع‌آوری و تهیه پوشاک برای خانواده‌های نیازمند نیز از دیگر اقدامات سال جاری هستند.

رنجبری با بیان اینکه بسیج خواهران همواره در تمامی مشکلات و سختی‌ها همچون برادران وارد میدان عمل می‌شود، ابراز داشت: تا زمان ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا در صحنه خواهیم بود و به حول قوه الهی در ماه‌های آینده نیز خدمت‌رسانی و کمک به نیازمندان منطقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار