امیر «نصیرزاده»:

نیروی هوایی ارتش آماده مقابله با تهدیدات هوایی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در استان‌های شرقی، ارتش، سپاه پاسداران، مرزبانی و نیروی انتظامی در تامین امنیت فعال هستند و نیروی هوایی ارتش هم به سهم خود وظیفه پشتیبانی و مقابله با تهدیدات هوایی و حراست از مرزها را عهده‌دار است.
کد خبر: ۴۶۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ - 27June 2021

نیروی هوایی ارتش آماده مقابله با تهدیدات هوایی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای مدافع سلامت، به مشارکت بالای کارکنان نیروی هوایی و خانواده آنان در این عرصه سرنوشت‌ساز اشاره کرد و اظهار داشت: حضور پرشور ملت در انتخابات، پشتوانه‌ای قوی برای دولتمردان و سیاستمداران در عرصه دیپلماسی و اجرای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی هوایی مثل روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی همچنان استوار و باصلابت به پای آرمان‌های جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، افزود: دشمن همیشه در حال طرح‌ریزی برای ضربه‌ زدن به نظام جمهوری اسلامی است و لذا ما همیشه پا دررکاب، وظیفه برقراری امنیت هوایی در تمامی مرزهای کشور را بر عهده داریم.

امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: در استان‌های شرقی، ارتش، سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی همه در تامین امنیت فعال هستند و نیروی هوایی هم به سهم خود وظیفه پشتیبانی و مقابله با تهدیدات هوایی و حراست از مرزها را عهده‌دار است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: طرح‌های مختلفی برای مشهد و بیرجند در نظر داریم که از جمله آنها استقرار تجهیزات جدیدتر به منظور کمک به امنیت بیشتر مناطق مرزی است.

امیر نصیرزاده با تاکید بر اهمیت تربیت نیروی انسانی مجرب در نیروی هوایی ابراز داشت: از جنگ نرم دشمن هم نباید غافل شویم.

در این مراسم با قدردانی از خدمات امیر سرتیپ دوم خلبان حمید مصطفوی، سرتیپ دوم خلبان محمدرضا بهرام‌نژاد به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار