دیدار امیر «نصیرزاده» با خانواده خلبان شهید «نامنی»

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل خلبان شهید «حسین نامنی» با خانواده این شهید والامقام در مشهد دیدار کرد.
کد خبر: ۴۶۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ - 27June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در روستای نامن شهرستان داورزن با خانواده شهید سروان خلبان «حسین نامنی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این دیدار ضمن ابلاغ پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به خانواده شهید نامنی گفت‌: شهدا سند افتخار این مرز و بوم هستند که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار با بیان اینکه عزت، استقلال، آزادگی، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت امروز ملت ایران مرهون خون شهدا است افزود: نیروی هوایی ارتش قدرشناس رشادت شهدای این مرز و بوم است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با حضور بر مزار شهید خلبان نامنی و قرائت فاتحه برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت کرد. در این دیدار امیر سرتیپ دوم خلبان حمید مصطفوی فرمانده پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد نیز فرمانده نیروی هوایی ارتش را همراهی کرد.

شهید سروان خلبان «حسین نامنی» به همراه شهید سرهنگ خلبان «کیانوش بساطی» یازدهم خرداد سال جاری به دلیل نقص فنی هواپیما در پایگاه وحدتی دزفول به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها